Mindegyik helyes nyelvtanilag – az egyik magyar, a másik a nemzetközileg ismert jelzője egy bizonyos hotel típusnak. Definíciója szerint a boutique hotel jellemzően kis, de maximum 100 szobás, különleges, egyedi, felső kategóriás hotel. Japánban nem használják ezt az elnevezést, ott Love hotel-nek nevezik.

A világ első két boutique hotele 1981-ben nyílt meg: The Blakes Hotel (Kensington, London) és a Bedford (San Francisco).

Sokszor hallottuk vissza vendégeinktől, hogy mi egy butik / boutique hotel vagyunk. De legtöbbször azt, hogy olyan mintha Toszkánába érkeztek volna, ebből is született a szlogenünk: Toszkána a csodás Tolnában.

Bő 8 éve nyitottunk, akkor a butik szó kifejezetten negatív hangzású volt, erősen emlékeztetett a ’80-90-es évek hiánygazdaságban született butikos világára. Mely többnyire nem kifejezetten a minőségről, a különlegességről, a magas színvonalú kiszolgálásról szólt.

Nem vagyunk tipikus, csili-vili kastélyszálló, de panzió sem. A normál 4-5 csillagos hotelektől is merőben különbözünk. Nehéz a helyzetünk, mert nehezen tudjuk pozícionálni magunkat. Így a marketing sem könnyű, ezért sokszor, kérdezik vendégeink, hogy hol voltunk eddig?

Persze mondom ezt minden idők legjobb hónapja, 2019 augusztusa után😁, mert valahogy mégis ránk találnak. De aggodalomra semmi ok, nálunk teltház esetén sincs tömeg, max. 15 vendég.

Akik a reggelit és vacsorát leszámítva alig találkoznak. Hiszen sokan kirándulnak, 200 programunk közül választva; mások kerékpártúráznak, olvasnak valahol a parkban vagy a medence mellett. Legnagyobb sikert idén a Sió parti strandolás jelentette, ahol privát stégen maximum egy család intim, meghitt, természetközeli környezetben pihenhet.

Ha kedvet kaptál és megnéznéd saját szemeddel is, itt foglalhatsz:

További érdekességekért és ajánlatokést iratkozz fel hírlevelünkre:

Elolvastam és elfogadom az adatvédelmi tájékoztatót és az adatvédelmi szabályzatot